hej , wynik konkursu miał być 25 lipca .. ale nie chciało mi się czekać , bo i tak więcej blogów by nie było .. ale po 25 dopiero będą te "nagrody" .. bo teraz zrozumiałam że ten blog to nuda , nie ma nowych komów i wgl .. ale co tam , jak mi się będzie chciało to będę dodawać notki , a na razie zawieszam .
KONKURS.
miejsce 1
miejsce 2
miejsce 3
blogów było 4-5 .. no to tyle
siema.
savemenowx ♥
♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥
sobota, 21 lipca 2012
czwartek, 19 lipca 2012
omg
hej ! 3 notka dzisiaj na blogu !!! rekord ♥ zrobiłam przed chwilą beznadziejne video , ale i tak dodam , bo nudzi mi się teraz , pobawię się z Franklinem i poszukam jakiś fajnych zdjęć,opisów i piosenek ♥
VIDEO !
PIOSENKI ♥
--------------------------------------------------------------------------
1.Dżinsy&Super Sqin 79,90 zł.
2.Kurta 129,90 zł.
3.Marynarka,79,90 zł.
4.Leginsy,29,90 zł.
5.Kamizelka,69,90 zł
6.Buty,39,90 zł
7.Spodnie chinos,79,90 zł
8.Spodnie dresowe 39,90 zł
9.Bluza z kapturem,79,90 zł
10.Sukienka,29,90 zł
11.Kardigan,69,90 zł
12.Torba,59,90 zł
13.Czapka,39,90 zł
co wam najbardziej się podoba ? ♥ wszystko z H&M.
ZDJĘCIA.
OPISY.
Zamykam oczy i czuję jak dym wiruje w głowie i całe ciało ugina się pod ciężarem powiek.
Ktoś mnie pokochał świat nagle zawirował, bo ktoś mnie pokochał na dobre i na złe.
Przy umiarkowanym wietrze,gdy słońce sięga naszych ciał,myśli czyste jak powietrze.
Every beautiful thought's been already sunga,and I guess right now, here's another one.
Nie wiem jak Ty, ale ja czasami uciekam do tych wspomnień sprzed paru lat.
jeszcze na koniec , super pazurki ! ♥
JEEEEEAA ! to była najdłuższa notka w całym moim blogu .. palce mnie bolą , się zmęczyłam i spać mi się chce, haha .. Jutro dodam tylko dwie notki , chyba że będę miała pomysł na 3 .. Mam nadzieję że chociaż trochę spodobał wam się mój beznadziejny filmik ! DOBRANOC MIŚKI <3
Smutna,wkurzona
hej ... jestem strasznie wkurzona i troche smutna .. Mój głupi tata , wziął mi aparat bo się wkurzyłam że nie dało się kabla USB włożyć .-.- masakra.. a smutna jestem bo jak tak się kłócę z tatą , to już od razu beczę i wolałabym zamieszkać z mamą ;/ ale cóż , nie mogę .. foty dodam jak będę miała aparat , więc dokładnie nie wiem kiedy... ale udało mi się chociaż ściągnąć jedno zdjęcie na kompa zanim ojciec mi swojego fona nie wziął . ;/ eh .. no to dzisiaj dodam zapewne jeszcze jedną notkę tak to ... 22-23 , bo już nie mam co robić .. teraz dodam swoje zdjęcie no i czekajcie aż dodam 3 notkę, bo to rekord jak narazie będzie..to teraz zdjęcie..
JA.
a bym jeszcze zapomniała o pytaniach od Anonima ..
1. Jak mieszka ci się tam w tym Cieszynie ?
2.Czy przyjaciele/rodzina wiedzą o tym że prowadzisz bloga ?
3.Masz chłopaka,albo w kimś się zakochałaś ?
4.Dodasz zdjęcia twoje ?
5.Czy fajnie jest mieć takie bloga ?
6.Czy nie sądzisz że twój blog jest podobny do bloga Lucy ?
7.Czy jak będziesz bardziej popularna {bez obrazy} to zorganizujesz spotkanie z "fanami" jak Lucy ?
8.Opisz mi tak krótko swój dzień .
9.Czy myślisz że twój blog jest fajny ?
10.5 najlepszych przyjaciół ?
1{1}A dobrze,tylko to takie "zadupie" -.- nic tu nie ma ..
2{2}Rodzina nie , ale mam zamiar im to powiedzieć , chodź nie wiem poco.Tylko bff i kolega.
4{3}Nieważne.
5{4}Dodałam..
6.Nie , ponieważ nie wzrorowałam się na żadnym blogu .. ale jak Lucy myśli że mam podobny to zacznę o czymś innym pisać , chodź wątpie że Lucy jest taka -.-
7.Nie będę raczej mieć fanów , bo bloga nie zakładam dla popularności {oczywiście żebyście od razu czegoś sobie nie pomyśleli , i żebyście już mojego bloga nie czytali , nie o to chodzi} tylko dla zabawy ..A wgl,nie chcę być papugą i od razu spotkanie z "fanami" organizować ...
8.Wstaję,kąpie się,jem śniadanie,ubieram się,sprzątam,ogarniam facebooka itp,robię zdjęcia na portale,spotykam się ze znajomymi,idę gdzieś na miasto albo coś,jem obiad,wychodzę znowu,wracam,jem kolację,myję się,oglądam filmy,śpię *,*
9.Ja tam nie wiem , ale jak niektórzy piszą że niby kochają mój blog .. ja tam nie wiem ..
10.Wiktoria,Adrian,Kuba,Julia,Kacper ♥
11{5} Jak dla mnie super , bo tutaj mogę o wszystkim pisać o czym bałabym się pogadać nawet z bff w rl ..
PRZYPOMINAM O TYM KONKURSIE ! WYSYŁAJCIE TE BLOGI ... SAMA NIE MAM CZASU ŻEBY CZEKAĆ DO 22 , I WTEDY MI DACIE BLOGI !
JA.
a bym jeszcze zapomniała o pytaniach od Anonima ..
1. Jak mieszka ci się tam w tym Cieszynie ?
2.Czy przyjaciele/rodzina wiedzą o tym że prowadzisz bloga ?
3.Masz chłopaka,albo w kimś się zakochałaś ?
4.Dodasz zdjęcia twoje ?
5.Czy fajnie jest mieć takie bloga ?
6.Czy nie sądzisz że twój blog jest podobny do bloga Lucy ?
7.Czy jak będziesz bardziej popularna {bez obrazy} to zorganizujesz spotkanie z "fanami" jak Lucy ?
8.Opisz mi tak krótko swój dzień .
9.Czy myślisz że twój blog jest fajny ?
10.5 najlepszych przyjaciół ?
1{1}A dobrze,tylko to takie "zadupie" -.- nic tu nie ma ..
2{2}Rodzina nie , ale mam zamiar im to powiedzieć , chodź nie wiem poco.Tylko bff i kolega.
4{3}Nieważne.
5{4}Dodałam..
6.Nie , ponieważ nie wzrorowałam się na żadnym blogu .. ale jak Lucy myśli że mam podobny to zacznę o czymś innym pisać , chodź wątpie że Lucy jest taka -.-
7.Nie będę raczej mieć fanów , bo bloga nie zakładam dla popularności {oczywiście żebyście od razu czegoś sobie nie pomyśleli , i żebyście już mojego bloga nie czytali , nie o to chodzi} tylko dla zabawy ..A wgl,nie chcę być papugą i od razu spotkanie z "fanami" organizować ...
8.Wstaję,kąpie się,jem śniadanie,ubieram się,sprzątam,ogarniam facebooka itp,robię zdjęcia na portale,spotykam się ze znajomymi,idę gdzieś na miasto albo coś,jem obiad,wychodzę znowu,wracam,jem kolację,myję się,oglądam filmy,śpię *,*
9.Ja tam nie wiem , ale jak niektórzy piszą że niby kochają mój blog .. ja tam nie wiem ..
10.Wiktoria,Adrian,Kuba,Julia,Kacper ♥
11{5} Jak dla mnie super , bo tutaj mogę o wszystkim pisać o czym bałabym się pogadać nawet z bff w rl ..
PRZYPOMINAM O TYM KONKURSIE ! WYSYŁAJCIE TE BLOGI ... SAMA NIE MAM CZASU ŻEBY CZEKAĆ DO 22 , I WTEDY MI DACIE BLOGI !
Zmiany w konkursie
Heii ♥ jak na razie mam jeden blog , ale mam nadzieję że będzie ich więcej . Wynik konkursu będzie jednak 25 lipca ponieważ teraz nie mam wgl czasu , i tak bym nie mogła jutro dać wyniku ponieważ mam jeden blog , muszę je przejrzeć dokładnie .. Nagroda też się zmienia .. z tymi komentarzami .. komentarze dodam tylko do 10 notek , bo to strasznie dużo notek jak na 3 blogi .. Więc nie gniewajcie się , te 3 blogi będą polecane na moim facebooku i innych portalach , oczywiście jak nie chcecie to mogę nie rozsyłać blogów waszych , jak kto chce . A na koniec moja kochana pynia :* cioca zrobiła zdjęcia i mi wysłała .. Ale tylko 2 są najlepsze.
najlepsza fota ! ♥ i♥you!
najlepsza fota ! ♥ i♥you!
dziękuję za te 11 komentarzy , i miło mi się czyta jak ktoś mówi że słodkie są te kotki . ♥ powiedźcie mi o czym mam zrobić filmik na youtube jak bd miała kamere . to papa
środa, 18 lipca 2012
Konkurs
hej , mówiłam że dodam notkę jak będzie 10 komentarzy , ale to bez sensu , bo te 10 komentarzy byłoby za tydzień .. Dzisiaj pokażę wam zdjęcia które zrobiłam rano o 12 ;* są to zdjęcia mojego słodkiego kotka , którego już nie mam , bo cioca go wzięła :( będę płakać ... nie no żart . Dzisiaj obudziłam się o 11:30.. zrobiłam filmik z moją biżuterią i ozdobami do włosów , ale nie mam kabla USB że dodać -.- a zdjęcia Pyni {kotka} robiłam telefonem siostry :* Ale miałam cudowny ranek , od razu jak zrobiłam zdjęcia zjadłam śniadanie , przeczytałam końcówkę książki "Upiorna szkoła" kocham tą książkę , polecam , usiadłam na komputer i oglądałam "Tajemnice domu anubisa" taki dziecinny serial , ale kocham go :* Myślę nad zafarbowaniem włosów na jasny blond , ale nie wiem ... bo tata mi powiedział że jak mi się nie spodoba , to co -.- a ja mam ciemny blond , pomóżcie ! na jaki kolor ma zafarbować włosy ? albo jak coś to końcówki włosów .. Myślałam też nad sprzątaniem w pokoju , żeby mieć porządek , ale nie chce mi się . I nie wiem jakie plakaty mam porozwieszać na ścianach .. Bieber,One Directon {nie wiem jak to się pisze} albo jakiś inny .. Dobra , nie rozpisuję się bo już mnie palce bolą od tego klikania w te literki :> aa , bym zapomniała .. organizuje taki KONKURS .. nagroda jest mała , wybiorę 3 najlepsze blogi , i do każdej notki dodam komentarz i polecę moim znajomym i nie tylko , te 3 blogi .. w komentarzach wysyłajcie linki do swoich blogów .. Nagroda w każdym razie może się zmienić .. 20 lipca będzie wynik..
ZDJĘCIA.
pynia :*
tosiek :*
tosiek&rudy :*
rudy :*
rudy&tosiek&truskawka :*
truskawka :*
ZDJĘCIA.
pynia :*
tosiek :*
tosiek&rudy :*
rudy :*
rudy&tosiek&truskawka :*
truskawka :*
wtorek, 17 lipca 2012
Początek
HAAAAAAAAAII :*WAAAAACKEJ ! <3 cieszycie się ? haha , jakoś późno się was pytam ale trudno . Jestem trochę śpiąca , ale nie mogę zasnąć , przytulę się do misia i zasnę {lol2} Dzisiaj dodam notkę jak zrobić te kółeczka albo serduszka na zdjęcia w photoscape .. dodam parę zdjęć .. i niespodziankę :*
1.Wchodzimy w photoscape.
2.Wchodzimy w "edytor".
3.Klikamy na "pulpit" lub na inny folder gdzie mamy zdjęcie.
4.Klikamy na dowolne zdjęcie.
5.Wchodzimy w "obiekt".
6.Klikamy na dole na "zdjęcie".
7.Wybieramy te serduszka lub kółka. <klik> ja akurat wybieram kółka, ale wy możecie co chcecie.
8.Klikamy w "zaczernienie" i dajemy 64-71.
9.Klikamy "ok".
10.Rozciągamy obrazek na całym zdjęciu .
11.Klikamy "zapisz" i gotowe .
mam nadzieję że pomogłam niektórym bo też akurat niektórzy się zastanawiali jak to zrobić .. a oto mój efekt .. <klik>
1.Wchodzimy w photoscape.
2.Wchodzimy w "edytor".
3.Klikamy na "pulpit" lub na inny folder gdzie mamy zdjęcie.
4.Klikamy na dowolne zdjęcie.
5.Wchodzimy w "obiekt".
6.Klikamy na dole na "zdjęcie".
7.Wybieramy te serduszka lub kółka. <klik> ja akurat wybieram kółka, ale wy możecie co chcecie.
8.Klikamy w "zaczernienie" i dajemy 64-71.
9.Klikamy "ok".
10.Rozciągamy obrazek na całym zdjęciu .
11.Klikamy "zapisz" i gotowe .
mam nadzieję że pomogłam niektórym bo też akurat niektórzy się zastanawiali jak to zrobić .. a oto mój efekt .. <klik>
ZDJĘCIA.
zdjęcia nie są przeze mnie zrobione tylko z blogów .. ;)
NIESPODZIANKA.
no to tyle , papa .. jutro dodam notkę , taką niespodziankę jak będzie chociaż 10 komentarzy :* DOBRANOC.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
.jpg)
.jpg)















.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)
.jpg)




















