czwartek, 19 lipca 2012

Smutna,wkurzona

hej ... jestem strasznie wkurzona i troche smutna .. Mój głupi tata , wziął mi aparat bo się wkurzyłam że nie dało się kabla USB włożyć .-.- masakra.. a smutna jestem bo jak tak się kłócę z tatą , to już od razu beczę i wolałabym zamieszkać z mamą ;/ ale cóż , nie mogę .. foty dodam jak będę miała aparat , więc dokładnie nie wiem kiedy... ale udało mi się chociaż ściągnąć jedno zdjęcie na kompa zanim ojciec mi swojego fona nie wziął . ;/ eh .. no to dzisiaj dodam zapewne jeszcze jedną notkę tak to ... 22-23 , bo już nie mam co robić .. teraz dodam swoje zdjęcie no i czekajcie aż dodam 3 notkę, bo to rekord jak narazie będzie..to teraz zdjęcie..

JA.




a bym jeszcze zapomniała o pytaniach od Anonima ..
1. Jak mieszka ci się tam w tym Cieszynie ?
2.Czy przyjaciele/rodzina wiedzą o tym że prowadzisz bloga ?
3.Masz chłopaka,albo w kimś się zakochałaś ?
4.Dodasz zdjęcia twoje ?
5.Czy fajnie jest mieć takie bloga ?
6.Czy nie sądzisz że twój blog jest podobny do bloga Lucy ?
7.Czy jak będziesz bardziej popularna {bez obrazy} to zorganizujesz spotkanie z "fanami" jak Lucy ?
8.Opisz mi tak krótko swój dzień .
9.Czy myślisz że twój blog jest fajny ?
10.5 najlepszych przyjaciół ?


1{1}A dobrze,tylko to takie "zadupie" -.- nic tu nie ma ..
2{2}Rodzina nie , ale mam zamiar im to powiedzieć , chodź nie wiem poco.Tylko bff i kolega.
4{3}Nieważne.
5{4}Dodałam..
6.Nie , ponieważ nie wzrorowałam się na żadnym blogu .. ale jak Lucy myśli że mam podobny to zacznę o czymś innym pisać , chodź wątpie że Lucy jest taka -.-
7.Nie będę raczej mieć fanów , bo bloga nie zakładam dla popularności {oczywiście żebyście od razu czegoś sobie nie pomyśleli , i żebyście już mojego bloga nie czytali , nie o to chodzi} tylko dla zabawy ..A wgl,nie chcę być papugą i od razu spotkanie z "fanami" organizować ...
8.Wstaję,kąpie się,jem śniadanie,ubieram się,sprzątam,ogarniam facebooka itp,robię zdjęcia na portale,spotykam się ze znajomymi,idę gdzieś na miasto albo coś,jem obiad,wychodzę znowu,wracam,jem kolację,myję się,oglądam filmy,śpię *,*
9.Ja tam nie wiem , ale jak niektórzy piszą że niby kochają mój blog .. ja tam nie wiem ..
10.Wiktoria,Adrian,Kuba,Julia,Kacper ♥
11{5} Jak dla mnie super , bo tutaj mogę o wszystkim pisać o czym bałabym się pogadać nawet z bff w rl ..






PRZYPOMINAM O TYM KONKURSIE ! WYSYŁAJCIE TE BLOGI ... SAMA NIE MAM CZASU ŻEBY CZEKAĆ DO 22 , I WTEDY MI DACIE BLOGI ! 

16 komentarzy:

  1. przykro mi , też tak mam ;/ śliczna jesteś jak na 12 lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byś oczy pokazała , to by było fajnie .. super bluzka i czapka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny koc :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widziałam i oglądałam taki blog , cudnie :))) czapka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. troche ci głowe ucięło , hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. hi hi , fajny blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam akurat nie gustuje w takich blogach , ale co tam . ślicznie tu , i ładny ryj ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat uważam że jesteś już popularna w tych komentarzach..

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu masz tyle komentarzy w tym samy czasie albo minute po ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ , moja przyjaciółka ma link do mojego bloga i rozsyła wszystkim po każdej mojej notce .. :>

      Usuń
  11. fajny blog :)) czekam na więcej .

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna *.*
    świetny blog <33
    obserwuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)
    www.patriszja95.blogspot.com <-- to na twój konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się twój blog będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń